Mitt 2010 - Oktober


Jag och Anna hade inte dem lämpligaste skorna för en promenad i skogen

Käkade middag med det gamla laget ♥



Fortsatte med brun utan sol på spaet

Körde över foten med dörren på skolan

Vi gjorde tre olika uppsättningar på hår stylingen

Gjorde sånt här på klädstyling, kom inte ihåg vad det heter, haha!

Fick en ny kamera efter min förra gick sönder

Hade barnmålning på sminket

Hade även extrem catewalk på sminket, här är min make på Felicia

Felicias make på mig

Hade besök av Carro

Överraskade Malin med glass

Vi kidnappade Emilie till hennes 18års present då vi for turridning

Emilie, hästen och Malin


Fick hem en massa göda

Hade kroppsinpackning på spaet

Åkte en runda med Emilie

Gjorde kronfäste på hårlektionen

och en snabb uppsättning på det

Jag och Emilie

Började med egna smycken på klädstylingen

Några av mina smycken

Hade halloween make

Emilie och Malin

Färgade ögonbrynen

Myste med Tiger

Övningskörde lite

Åt middag på droskan och firade Britt-Inger 70år

Jag och Jonathan

Blev en ängel på spaet ;)


For och gymmande på USM

Bruduppsättning på hårlektionen

Badade missarna

Var och fikade då Anna fyllde år

Käkade från Olles

Vi sminkade inför fashion weekend

Fick hem min maskeraddräkt

Sminkade mamma

Stylade "killar"

Fick hem klasskortet

Hade mogen hy på sminket och jag hade mami som modell

Före / Efter

Pluggade matte som fan

Mammas maskeraddräkt, hahaha! ;)



Var på bio med Carro och Saw 3D

Fixade inför maskeradfest

Kajsa, Sandra, Carro och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0