Mitt 2010 - September


Kom hem från turkiet och kom tillbaka till skolan och var tvungen att kapa naglarna

Färgade håret mörkare


Följde med mormor och mamma på loppis

Hade bröllopsmassage på skolan


Fick ett x antal blickar på mig när jag cyklade till skolan, undra varför?

Hade läggning på hårstylingen, såhär kul var det! ;)

Kajsa rivde skolan! ;)

Lite bus på klädstylingen


Var tvungen att jobba ikapp det jag hade missat när jag var i Turkiet
 
Hade vår/sommar bröllopsmake

Jag och Malin

Shoppade ett lass från H&M

Hade en super trevlig kväll med brudarna


Kajsa, Carro, Sandra och Elin ♥



Mera bröllopsmassage

Vågade håret

Jag och min uppsättning

Malin fick blått schampoo

Vi kollade om vi var varm eller kall på klädstylingen

Malin och Kajsa

Var inte lite blöt efter har cyklat hem från skolan

Hade höst/vinter bröllopsmake

Min make på Rawaa


Hade choklad ansisktbehandling

Vickis med chokladmask

Firade att Emilie fyllt 18!

Emilie, jag och Emma

Malin, Emilie och Emma

Sandra och Elin

Carro var het på gröten! ;)

Girls ♥

Hade fotbehandling på skolan


Gjorde läggning på varandra

Såhär snygga var vi när vi käkade i matsalen

Började med våra bröllopskronor

Felicius

En outfit

For en tripp till Sundsvall för att se på Messys hockeymatch, blev även lite Ikea och Birsta! ;)

Anna och jag

Marcus till vänster

Eftersnack med bröderna Jonsson ;)

Införskaffade lite nya skuggor


Lekte lite med sminket hemma

Hade mera fotbehandling på spaet

Sen blev det min tur att göra läggning på Malin

Fortsatte med bröllopskronorna på klädstylingen

och så började vi med våra slöjor

och vad är en klädstyling utan lite bus? ;)

Hade lite naglar


Hade brun utan sol på spalektionen


Kommentarer
Postat av: eliin

vad fin du är jossan!!:* och shit vilken rolig kväll det var hemma hos mig o peppe!! hade helt glömt bort de där bilderna.. :)

2011-03-13 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0