No air

Måste säga att denna dagen har varit otroligt skön och slapp och ett perkeft avslut på denna skolvecka. På vägen hem från skolan så gick jag med cykel till statoil då jag upptäckte imorse att jag hade typ nada luft i båda däcken. Planen var då att jag skulle pumpa däcken vid cykelbron men självklart så var den ur funktion så fick ta det på hemvägen istället. Har ju haft sån jävla missflyt dem senaste mornarna så det är skrattretande. När jag kom hem nu så fick jag trösta mig med att jag fått lite post i brevlådan (jag som aldrig få post), vi slog även på stort och fick två brev! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag? :)

2011-03-24 @ 16:05:53
Postat av: Sasha

sv; Haha oj, jag skulle aldrig klara av att inte äta ute :)

2011-03-24 @ 16:15:54
URL: http://sashas.se
Postat av: lövare

messy vad är dina mål i hockeyn

gör du mål snart

2011-03-24 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0