One week

Kan knappt tro der själv, om endast en vecka så räknas man längre inte som barn utan då är man helt plötsligt vuxen. Det känns ju helt sjukt! Att den dagen man har längtat efter i flera år är nu bara en vecka bort och jag vet inte om jag vill att den ska komma nu, haha! Vill att den ska komma men samtidigt inte. Att jag ska få tandställning på min födelsedag är ett av skälen, känns inte lockande någonstans. Jag kommer dö och bli deprimerad, känns jag verkligen inte kommer passa i det. Jag kan inte ens föreställa mig själv i det menmen, that's life! När jag ser tandställning på någon annan så tänker jag inte ens på det men bara för att jag ska få det så känns det som hela världen ska gå under. Jag gör det ju värre än vad det är men... ååååååh! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0