Presentjakt

Så nu är jag hemma efter en liten runda på stan. Skulle mer än gärna vilja springa runt och prova en massa kläder men det vill jag inte när jag vet att jag inte kan spendera en ynka liten krona. Så jag letade bara efter en present till pappa och sen så drog vi hem igen. Jag ljuger inte om jag säger att det är omöjligt att köpa något till pappa. Det är sjukt svårt och jag blir alltid lika deprimerad för jag vill alltid ge den perfekta presenten vilket i stort sätt är omöjligt, speciellt med min ekonomi, haha! Men tillslut så fick jag iaf med mig ett paket hem och nu får vi hoppas att han blir glad. Det är ju trots allt tanken som räknas! :)  


Kommentarer
Postat av: mamma

jaaaaa det är tanken som räknas bra av dig

2011-03-08 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0