Reklamfilm

Idag så fick jag och Kajsa åka iväg på ett riktigt roligt uppdrag som vi fick av skolan. Vi var nämligen och hjälpte till på en reklamfilmsinspelning åt Umeå Energi om "Hur ger du Umeå energi?" (eller något liknande). Vi fick då hjälpa till och välja ut kläder åt statisterna, dem hade med sig olika outfits som vi sen satte ihop. Sedan pudrade vi på även lite puder och fixade håret lite granna. Det var sjukt kul att få vara med och se hur det går till och får känna hur det känns ute i 'branschen'. Det kändes faktiskt riktigt lärorikt att få vara med, är glad att jag gjorde det fast jag var lite nervös. Det var även ett riktigt skönt och härligt gäng som vi arbetade med, jag är super nöjd! Jag vet inte riktigt om jag får berätta något om reklamen så jag undviker med att skriva ut det. Tar det säkra före det osäkra! Men reklamen kommer att komma ut kring Maj på tv tror jag. Det kommer kännas galet kul att sen kunna sitta i soffan och säga, "jag var med när dem gjorde det där", "Jag stylade den där!" osv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0