Sandras överraskning

Igår så blev det en riktigt lyckad kväll om ni frågar mig. Elin och Jennie mötte först upp Sandra och eftersom dem hade glömt bindeln så stog dem toarullen som vi sa att hon sulle ha med sig och lindade runt hennes huvud. Då tog dem henne på det första uppdraget, suntan. Efter det så var det bara att he på toarullen igen och sen vandrade dem hem till mig där hon först fick rygg och benmassage av Kajsa och sen ansiktstrengöring med frans och brynfärgning av mig. Efter det blev det trerätters middag, sen körde vi min musiktävling som jag hade anordnat och sen avslutade vi kvällen med en riktig tjejfilm. Super mys! Fler sånna här kvällar, dem slår allt!




Dukningen

Elin, Sandra och Jennie på ingång efter det första "uppdraget" ;)

Sen fick hon massage av Kajsa och efter det fick hon ansisktrengöring med frans och brynfärgning av mig

Sen blev det dags för förrätt


Kajsaaaaaa

Sandra och efterrätten ;)

Sandra höll ett tacktal!

Jennie och Elin

Sen var det dags för min musiktävling, som faktiskt blev rätt lyckad!

Elin vann och fick ett litet pris! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

det var bra gjort snyggt och prydligt var det efter er

2011-03-05 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0