Middag på Allstar

Idag så blev man bjuden av skolan på Allstar. Inte helt fel, gratis är gott! Dock blev jag lite besviken på buffén, det var liksom pommes fritsen och taco chipsen som föll mig i smaken. Säger som Sandra, det var som bara ihop plockat en av varje sort som. Ingenting som egentligen hörde ihop men jag gick därifrån mätt så jag är nöjd. Och som sagt, gratis är gott! ;)


Emilie och Kajsa

Jessica och jag

Gjorde ett fint segel till Emilies kamera


Kajsa och Vickis

Malin och Jessica


Kommentarer
Postat av: Sandra h

Va gott det såg ut! :)

Hoppas allt är bra!



Följ mig gärna på bloglovin så kan jag följa dig!



KRAM

2011-03-23 @ 20:22:28
URL: http://sandraholmskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0