Vilken nyckel?

Tanken var egentligen att jag skulle publicera ett inlägg innan jag for till skolan men precis som alla andra dar den här veckan så var det något som krångla. Jag som gick upp så tidigt och hade jävligt bra med tid slutade ändå i halv stress. Gick ut till garaget och tog fram min gamla cykel och sen började jakten på att hitta rätt nyckel till låset och jag kan säga att det var inte det lättaste. Hittade två nyckelringar fulla med nycklar och sen var det bara att prova varande en och tror ni att någon passade? Självklart inte med min tur så det slutade iaf med att jag fick gå till skolan efter att ha provat ca 60 olika nycklar (utan överdrift). Idag har jag både gått till och från skolan så idag har jag fått bra motion om man ska se det från den ljusa sidan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0