22:27

Tanken var att jag skulle skicka iväg ett inlägg där strax innan sju tiden men då började det trilla in lite folk till mamma alovera-party så jag kom helt bort mig. Sen har jag suttit och varit med i det och sen så kom Sandra förbi en sväng och nu är jag här. Så det blev inge av. Jag hinner knappt blogga nu för tiden? Vad hände lixom? Förrut kom det typ 7 inlägg per dag nu hinner jag knappt med 3. Ska bli bättre! Haha, inte första gången jag säger det den här senaste veckan, menmen. Tanken var även att jag skulle lägga mig tidigt ikväll vilket inte heller blev enligt planen jag hade lagt upp men det är fortfarande iaf tidigare än vanligt, plus i kanten! ;) Så nu säger jag natti och ber till gud att det går vägen på morgondagen nationella prov. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0