5 Maj

Sådär då var man hemma och har precis ringt och pratat med försäkringskassan en snabbis då det blir lite krångel. Idag så övade vi lite kroppsinpackning på varandra mest för att jag har en bokning på det på Måndag för att prova på produkterna och sådär. Sen har vi varit i receptionen och fått vara med där och sen avslutade jag dagen med Baltiska havet och Malin med en behandling. :)



På lunchen så sprang vi ut och njöt av solen

Malin krigade på att få ihop en facebook status men det gick sådär.. haha!


Kommentarer
Postat av: martina

Hej! Du som är så duktig på att sminka dig, kan inte du ge mig lite tips? Är så att jag kommer bära en röd klänning på våran avslutningsmiddag/bal nu i juni. och tänkte lite på vad man kan ha för smink till det. har mörkt hår och melerade ögon, vad tycker du man ska köra på för ögonsmink och för läppar? skulle va supergulligt om du kunde svara! har ingen blogg,så svara som komentar isf!

2011-05-05 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0