Becuase you had a bad night!

Har varit på as kasst humör hela kvällen eftersom jag är så förbannat trött! Sen när jag fick ett helt tidningställ över mitt huvud som föll ner från dörren när jag öppnade gjorde ju inte saken bättre. Då brakade helvetet lös. Haha, då kunde jag inte hålla det inombord längre. Så om jag varit sur och grinig mot någon så förstår ni varför, ta inte illa upp. Bara en dålig kväll helt enkelt! Så jag beställde hem lite små saker och bläddre i en ful tidning så blev det lite bättre. Nu ska jag se klart BB och sen sova, puss på er snuttisar!


Kommentarer
Postat av: Corny

Hej!

Nu kör jag igång Dagens Blogg igen, vill du vara med så anmäl dig här: http://cornyz.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html

Imorgon drar jag minst en vinnare!

Lycka till :D



Vill du inte vara med så ber jag om ursäkt för kommentaren!

2011-05-03 @ 15:16:14
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0