IKSU Spa

Idag var det som sagt första dagen på våran 5 veckors praktik och jag och Malin B befinner oss då på IKSU Spa under dessa veckor. Haha, vi hade jagat upp varande något så sjukt mycket så ni kan inte ens ana hur nervösa vi var men allting gick hur bra som helst alla var super gulliga och trevliga. Först fick vi en liten rundtur och sen kollade på produkterna och gick igenom en hel del olika saker. Efter det blev det lunch och sen så gjorde vi en spa-ansisktsbehandling på varandra och sen så fick jag en kund på hot stones där jag lyckades typ bränna sönder min hand. Aj, satan vad ont det gjorde, haha! Stor trivs redan och ser verkligen fram emot dem här veckorna, det ska bli så himla kul och jag kommer lära mig så mycket! :)


Där vi håller som mest till

En glad praktikant

och en till glad praktikant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0