Rundtur på IKSU Spa

Tänkte bjuda på en liten rundtur på hur det ser på IKSU Spa, så ni får se hur det ser där jag numera befinner mig på dagarna. Har dock inte fotat hela IKSU, bara spa delen och dem delarna där jag och Malin brukar vara på. :) Enjoy!


Omklädningsrummen en trappa ner

Lilla väntrummet till behandlingsavdelningen

Behandlingsavdelningen

Massagerum

Kurrum

Hudrum
 
På IKSU Spa så använder vi oss utav Decléor's produkter

och MD's

Stora väntrummet till behandlingsavdelningen

Där man nu kan hitta våran ny relax-stol

Torrbastun och ångbastu

Vattenmassagebädden

Avkopplingsrummet, dit kunderna kan gå efter behandling

Polen

Vid polen så hittar man det såkallade baltiska havet

Varma källan

Och en trappa upp hittar vi

Solrummet

Där kan man ligga och få lite färg

Klubbrummet eller vardagsrummet som vi kallar det, jag och Malin nya lunch häng!

Nya grupp-träningsformen som heter Indoor walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0