Små saker..

Heej, kom precis hem efter min första dag på praktiken. Tänkte berätta om det lite senare! :) Jag som hade lagt upp allt vad jag skulle skriva när jag kom hem så fint i mitt huvudet och nu är det helt borta. Vart iaf riktigt less på bussen hem när det först är en massa ungar som skriker och springer fram och tillbaka och säger att det är som lustiga huset, sen typ en kille som satt och upprepade allt han sa i telefon minst 3 gånger och en tjej som pratade typ i falsett osv. Behöver jag fortsätta? Det är lixom små saker som man lätt kan på bli irriterad på vilket jag blev nyss. Blev mest irriterad på mig själv för jag glömde packa ner mig hörlurarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0