Frågor

emily om Show me heaven:
Du är duktig med sminket du ;)
Vad har du för kamera som fotat dessa bilder? :)

Svar:
Nämen tack så mycket! Jag har fotat med samma kamera som jag fotar allt annat med. Jag har en Pentax Optio E85 med 12.1 megapixlar. Jag stor trivs med den, liten och bra och mycket enkel att jobba med.


Sasha
om YEEEEEEEEEEEEEEES!:
Grattis :) Var ska du jobba? =)

Svar:
Tack och bock! Känns super bra. Jag fick jobb på sjukhuset där jag var på intervju för några veckor sedan. Ska stå i en matsal där på en av avdelningarna! :)

emily
om Fotografering:
Vad har du för mascara? Ser ut att bli jättefint resultat m den :)
Jättefin sminkning som verkligen passar dig.
Sjukt bra blogg förresten!

Svar:
Jag har lyckats fastna för lösögonfransar. Började använde de för några månader tillbaka och nu har jag dem så gott som jämt så det är nog dem som gör det mesta av arbetet, haha! ;) Men mascaran som jag använder just nu är Define-A-Lach Volume mascara från Maybelline. En gamal klassiker, använde den mycket i yngre dar (haha, nu låter jag asgammal!) och nu har jag kommit tillbaka till den! :)


Kommentarer
Postat av: emily

Kul att du svarade på frågorna :)

Jaha du har lösögonfransar, jag har typ haft det 1 gång i mitt liv och då fastnade dom inte ens. Haha jag är ingen höjdare på att fästa lösögonfransar. Kanske beror på limmet också, att det måste vara av bra kvalitet?

Jag har den gröna Define-a-lash mascaran :)

Good work m bloggen!

2011-05-29 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0