15 November

Hallå där! Har precis fått i mig lite efter dagens arbete som i vanlig ordning bara gick bra. Morgonen började med besök av Ingela för att höra hur jag har det, vad jag gör och hur jag trivs osv. Super kul att få se henne igen! Sen flöt det på som vanligt med lite städning då lådorna var sena men sen kom det det 4st som jag fick lägga händerna på. Är helt tokig i att packa upp (normalt?)! Dagens problem var dock hur jag skulle få i mig lunchen. Slutade med att jag fick kära köttet i småsmå bitar så jag kunde svälja dom hela så som jag gjorde med grönsakerna. Kroketterna är så mjuka så dom gick bra att mosa. Kände mig inte dåligt handikappad där vid lunchen alltå... så jävla ont jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0