My day

Halloj! Dagen idag har rullat på bra trots att jag inte mådde super på förmiddagen men det vara bara bita ihop och så blev det bättre med tiden. På jobbet (eller ja, praktiken!) så har vi packat upp den nya julkollektionen Snow Wow och börjat fixat kring det. Super kul! Sen var jag tvungen att dra iväg tidigare för att kunne befinna mig hos tandläkaren 10 över fyra. Även det gick bra trots att jag var livrädd innan, fick så sjukt jävla ont sist men det känns inte som jag kommer få så ont den här gången. Vi får helt enkelt vänta och se hur det känns ikväll/imorgon när det är då smärtan brukar vilja dyka upp! Nu väntar jag på gomiddag, tacogratäng står på schemat! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0