Personlighetstest

Emmi gjorde ett litet personlighetstest på mig igår på lunchen via hennes Iphone, faktiskt lite små kul! Jag fick svara på 41 stycken frågor och sen fick man svar på sin personlighet och vilka yrken som passar en. Här har vi mitt svar. Ni som känner mig bra, tycker ni att det stämmer?


Josefines personlighetstyp:
Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.


Kommentarer
Postat av: linn

VAD HETER APPEN!?

2011-11-22 @ 23:23:28
URL: http://alcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0