Sovmask

Har äntligen köpt mig en ny sovmask. Min förra från H&M är inte så mysig längre, inte så smart att ha en vit sovmask kan nog inte påstå att den är vit längre heller men nu har jag äntligen köpt mig en ny. Jag kan knappt sova utan sovmasken faktiskt, det går men jag sover inte så bra som jag gör med den. Har väldigt svårt att somna om det är för ljust (speciellt på sommaren, då klarar jag mig absolut inte mig utan den) och när jag testade den för första gången för några år sedan så gled den först bara av men efter några försök så satt den på plats hela natten och sen blev jag besatt. Nu klarar jag mig nästa inte utan den. För endast 60 kronor så blir den din och du hittar den inne på Monki! Visst är den söt? :)


- Glad Monki

- Sur Monki


Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

hahha, söt :D

2011-11-22 @ 16:22:42
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0