BH:n sprack!

Haha, ojoj! Jag har verkligen inte haft tur den här förmiddagen för fem öre. Börjar med att jag försover mig och vaknar 20 minuter innan jag måste fara så det vara bara att dra på sig några kläder och kleta på lite smink och rulla iväg. Sen sminkningen som jag gjorde idag gick inte som jag ville (kände det på mig!), och som pricken över i:et så spricker min bh! Alltså, det är inte sant! Precis efter att jag hade sminkat klart och städat undan efter mig och står och pratar med några så känner jag bara hur bh spricker. Snabbt springer jag undan och så ber jag Frida hämta säkerhetsnålar. Haha, så jävlulst! Så, såhär snygg blev min och Fridas lagning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0