Micro Shop

Yes! Idag tog jag äntligen tummen ur på riktigt och pallrade mig till micro shop tack vare Emilie (ville inte gå dit och skämma ut mig alldeles själv) för att köpa någonting (en kabinett fick jag höra av min IT-vän!). Kändes som killen i butiken förstod mitt problem och gav mig rätt grej så nu, om allting går som jag vill så ska jag kunna rädda allting på min datorn om det nu inte är så att det är hårddisken som har kraschat! Det får inte vara den för då kraschar tammefan jag med!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan, allt bra med dej ? :)

2011-10-06 @ 19:25:04
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Sanne

Vad är det som har hänt med datorn?

Jag har nämligen problem med min gamla dator sen typ dog tvärt av i stor sätt. Och jag har en jävla massa bilder på den som jag skulle vilja rädda. Därför jag undrar vad som hänt med din dator och vad det här grejen du köpte gör för nått? ^^

2011-10-06 @ 21:01:27
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0