Besök på vårdcenralen

Tjenare! Efter skolan idag så tog jag med mig Malin som sällskap till vårdcentralen för att kolla upp min hals. Vi kom fram till att man ändå kan ha rätt kul i väntan på vårdcentralen trots allt! Haha, ojoj! Om vi säger såhär. Vi var helt säker att var en tant med diadem, klänning och sjal men det visade sig att det var en man. Jag hade klarat det utan att skratta om inte Malin hade viskat i örat, "VA? jag trodde det vat en tjej!". Chocken alltså! Det visade sig även att jag bara ha något virus efter att dom stoppat ner en tops i halsen på mig. Blev liten besviken över det så nu ska jag alltså bara gå och vänta på att den här skiten ska gå över. Tack för den! Hade fan känns bättre om dem hade sagt att det hade varit halsfluss eller streptokocker! Då hade man iaf fått penicillin! Nu känns det bara som, kommer jag någonsin bli frisk?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0