Fiskbensfläta och enkel frisyr

Idag så var det min allra första hårstylingslektion för i år då jag var utomlands förra veckan. Det var väl egentligen den första riktiga för oss alla då vi nu började jobba. Idag så hade vi lite repetition på fiskbensfläta på långt hår och en enkel frisyr. Nu har jag ingen aning om vad den heter men det är väl en annan femma. Någonting säger mig att det är en 50tals frisyr, rätta mig och jag har fel?! Bjuder iaf lite bilder från dagens lektion, glömde dock fota flätan som jag gjorde!


Malin in action

Malin var så glad över att få visa upp sitt resultat! ;)

Min frisyt, dock inte nöjd över resultatet. Speciellt inte baksidan!

Sen gjorde jag den på Malin, gick väl sådär... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0