Det ni vill ha!


Jeanette om Vad vill ni ha?:
Hej. Jag älskar din blogg. :) men du kunde uppdatera lite oftare ;)

Jag vill läsa om vad du gör, dina tankar, dina åsikter ja allt! Helst långa inlägg ibland :D

Ps: Du är jättefin :)

Svar: Gud vad roligt att läsa! Jag ska verkligen skärpa mig, för den här bloggen håller ju på ruttna ihop totalt. Jag ska försöka att mobilblogga så mycket som möjligt nu när jag är nere i Linköping. Annars kommer jag skärpa mig när jag kommer hem med bloggningen. Så ska jag försöka uppnå dina önskningar! Tack så hemskt mycket! :)

Anonym
om Vad vill ni ha?:
sminktips, hur du tar hand om din hy och håret(älskar ditt hår!! :D), massa bilder !! :)

Svar:
Sminktipsen hör jag ofta att mina läsare vill ha, och jag ska fixa det! Vet inte hur ofta jag har sagt det där men det kommer. Jag lovar! Så fort jag har tid att leka lite så kommer det upp här på bloggen. Om min hy och mitt hår kan jag också ta upp, även fast är kass på att ta hand om dessa grejer så kan ni få höra! Bilder kan jag garantera att ni ska få, för jag älskar själv bilder! ;)

Är det någon som har något annat som den vill att jag ska skriva med här på bloggen så, write it down i kommentarsfältet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0