Hur träffades ni?

Linn om En månad! ♥:
vars bor din pojkvän och hur träffades ni? :)

Svar:
Min pojkvän bor i Linköping (dit jag är på väg nu i detta nu, hihi). Vi fick först kontakt via internet faktiskt, där meddelandena blev längra och längre som sedan övergick till en jädrans massa sms och samtal allt eftersom. Därefter träffades vi när jag var i Stockholm med tjejerna och såg Rihanna, för första gången. Sen åkte jag dit efter nyår och sedan kom han hit på sportlovet och nu ska jag åker jag dit igen. Drog en lång historia kort, men nu vet nu hur allt gick till i stora drag. ;)


My love ♥


Kommentarer
Postat av: anna bergman

Hej förlåt om du hatar reklam och skit...men om du vill få gratis tuggumin, tryck här: http://www.tuggummin.se/friend/?id=22667

2012-04-09 @ 17:09:08
URL: http://annabergman.blogg.se/
Postat av: H

Hur gammal är han och vad heter han:)

2012-04-10 @ 00:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0