Slutat!

Kom ganska precis hem efter jobbet och det gick lika bra som alltid. Fina Felicia kom in och hälsade på en sväng och sen gick vi gemensamt när jag slutat och kollade på hennes projektarbete som har utställning i UP2 gallerian. Det är alltså hon som har sminkat så spring in och kika! Får även lite smått ångest att jag inte följde med ut igår då alla som pratat med mig säger att det var skit kul och bra drag, men säger ekonomin nej så är det nej. Jobbade ju som sagt även idag så det var lika bra att vara hemma. Nu ska jag fortsätta med min garderob, alla klänningar ligger på hög...


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, hur söt tycker du att jag är på skala 1-10? :)

2012-04-21 @ 19:32:39
URL: http://lullzz.blogg.se/
Postat av: elsa

jossan, vart har du köpt tröjan?:)

2012-04-23 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0