Augusti 2011

Lämnade lägenheten och flyttade till hus
Började med 100 målarprojekt och målade allting vitt
Myste i sängen med min bebis
'Gick omkring med endast en nyckel då min bror
lyckades ta min nyckelknippa till västerås
Var på besök hos tandläkaren
Ett av min målarprojekt
Stack iväg till Emilies stuga för lite mys med mina pinglor
Drog iväg och såg på lite folkrace
Lite lätt översvämning utanför garaget 
Och så lite fotboll
Hängde på stan/frasses med denna tös
Skaffade internet då jag var helt utan i typ en månad!
Piff och Puff kom på besök
Party med mina bästa! 
Jag var brun?
Färgade ögonbrynen
Dogsen fick nya regnställ
Färgade Annas fransar och bryn
Tog flyget till mitt hemland
med dessa filickor
Säger bara all inclusive.. ;)
Hemma igen
Resten av gänget flyttade in
Första skoldagen på året för sista gången
Mitt hår hade blekts en aninig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0