Godmorgon

Godmorgon världen! Alltså tror inte ni förstår hur trött jag var igår. Gick till sängen vid elva tiden och deckade någon gång innan tolv då jag la ifrån mig telefonen. Sen ringde min älskling och vi pratade i någon eller några minuter innan jag somnade med telefonen. Vaknade sedan upp vid sju att jag låg på telefonen och den var död. Satte den på laddning och sen somnade jag om och vaknade nu vi tolv. Utvilad och redo för arbete imorgon. Dock hade jag söndag i fredags och måndag igår men ska försökra tränga in i mitt huvud under dagen att det faktsikt är söndag idag! 
 
En morgon hos älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt och få sova ut!

2012-08-26 @ 12:47:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0