Linköping - Degerfors - Göteborg

Tänte börja bjuda på några bilder från min vistelse hos min kära. Vi började med att åka till Degerfors till hans  pappa där vi åt pizza, kollade på OS och spelade kort och hade det trevligt. Dagen efter det så åkte jag och Per in till Karlskoga en sväng och sen åkte vi tillsammans med Steen till Pers farmor och farfar en sväng och fikade och titta på kort. Otroligt trevligt! Sedan åkte vi tillbaka till Linköping och medans älsklingen jobbade dagen efter så började jag packa och göra i ordning för vår lilla trip till Göteborg samma dag. 
 
I degerfors hos Pers pappa, Steen
Degerfors
Latade mig i sängen medans älsklingen var på jobbet
Alice
På vägen mot Göteborg
Stannade vid en borg längst vägen
K Ä R L E K ! ♥
Otroligt vacker väg längst Vänern
Och tillslut var vi framm i Göteborg och vårt hotell, Radisson Blue

Kommentarer
Postat av: Emilie

åh. jag saknar göteborg -.-

Svar: jaa, fina göteborg!
Josefine Jonsson

2012-08-29 @ 00:51:44
URL: http://emjc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0