3 December

Hej mina vänner! Jag har hunnit med rätt mycket denna dag. Har varit och vägt mig och köpt mera mat på Cambridge + att jag bokat tid för min julklapp till mig själv. Kan någon gissa vad? Sen har jag varit uppe på sjukhuset och röntga tänderna (igen), denna gång i någon hyper avancerad maskin som typ snurrade runt mig. Rätt coolt faktiskt. Som jag sa till dom, känns som jag sitter i en tidsmaskin. Haha, nööörd! Sen hann jag med att shoppa några julklappar på vägen hem igen så nu är jag äntligen klar, nästan, har bara min älskade låtsats mamma Anna kvar. Känn dig speciell! ;) Sen har jag även hunnit med att renbädda sängen som nu har två täcken då kärleken kommer imorgon efter jobbet! Nu blir det att ta det lugnt i cirkus en timme innan det är dags att åka att hämta ut mitt Umeå kommun kort innan jag börjar jobba klockan fyra. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig med finaste Josefine ♥♥♥

2012-12-03 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0