Äntligen klar!

Berättade jag att jag blev klar med alla julklappar idag? Så sjukt skönt! Dock behöver vi ju inte gå in på exakta antalet men, haha! Nu är jag iaf klar och behöver inte oroa mig något mer över det där. Blev nog less när jag gick snabbt på stan efter jobbet för att köpa dom sista, det är ju fasen redan helt kaos. Folk överallt som springer omkring och vet knappt vart dom ska, otroligt långa köer och ja... Jag är så glad att jag är klar och slipper allt det där i år! YAY! Nu ska jag ta en dusch och sen blir det mys till någon film innan det är dags att slå igen ögonen. Imorgon är det dags för vägning och mätning, spännande! 
 
Dom två sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0