Bartender

Igår efter jobbet så åkte jag direkt iväg för att vara bartender på personalvetarnas julavslutning tillsammans med Frida. Bartender duon! Det var riktigt kul och träffade några kända ansikten! Sen otroligt grymt och bra jobb av Bettan som styrt upp och ordnat allt, en stor eloge! Det bästa var nog när jag såg två stycken smita in på herrtoan efter lite intim kelande utanför och sen när man gick förbi så såg man 4 stycken fötter inne i båset. Slutade med att vi stod typ 10 personer utanför och kollade, haha! Dock var jag inte hemma förrän halv fyra imorse och som pricken över i:et så blev vi stoppade av polisen strax innan Frida lämnade av mig. Sen var det att sova två timmar innan klockan ringde och det var dags för jobb igen, tur man är ung! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0