Bästa!

Har precis haft min fina Carro här på besök. Passade på att bjuda på mitt julgodis som jag bakade förra veckan och det blev godkänt! Ska bli så otroligt spännande att få smaka dom själv sen när alla säger att dom är goda! Vi har i alla fall bara tagit det lugnt och myst, pratat om allt som hänt sen vi sist sågs och skrattat åt i princip ingenting! Super trevligt! ♥ Dessvärre kommer hon nog döda mig för att jag lägger ut dessa bilder, men jag har nästan inga bilder på oss två förutom dom när vi är typ 6år, men då hittar jag dom här från när vi var på väg ut en kväll i somras (kvällen då jag klarade mina slutprov!)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

men PUSS världens bästa tjejer!!! <3

2012-12-09 @ 16:25:39
URL: http://ehilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0