FINALLY!

Hej mina vänner! Dagen har bestått av jobb där vi fick besök av Lena, Anders och lilla Alexander. Så otroligt söt! Ville bara äta upp honom! Sen efter jobbet så blev det lite fix hemma, ÄNTLIGEN är arbetsplatsen borta och vardagsrummet och taket och allt annat skit är klart. Vi hade någon städfirma här idag som städade bort allt spån osv, så nu är det beboeligt här hemma igen. Nu är det bara att sätta upp alla möbler och grejer som gäller men det ska jag och mamma fixa imorgon då jag även ska sätta upp julgranen som tydligen bara jag vill ha. Ett måste ju! Har även varit och åkt förbi farmor och farfar och dumpat alla julklappar på pappas sida där och imorgon kan jag äntligen flytta på resten ut ur mitt rum och in i vardagsrummet. Mitt rum har dom senaste veckorna varit tomteverkstaden, julklappar överallt. Har även gjort klart snöbollarna som jag påbörjade i söndags och rullat klart dom och nu hade jag tänkt att ha en stund för mig själv, startar med att färga håret! 
 
Imorgon kan jag äntligen flytta ut alla julklappar från mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0