När man får se det själv

När man får se det själv med egna ögon så inser man att det har hänt ganska mycket på endast 6 veckor ändå. Har lite svårt att se det när jag bara kollar mig själv i spegeln men när jag får se det såhär så ser man det rätt väl. 9,5 cm är ganska mycket och när jag sen går på gymmet så måste jag bara ta en hantel så nära 16kg som möjligt och känna hur mycket jag har tappat. Eftersom jag får börja träna lite nu när jag börjat äta mer så ska jag ner i källaren och sätta mig på motionscykel och sen köra lite styrka hade jag tänkt. 
 

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

omg va grym du är!!! jäkligt bra gjort. va det "soppar" elelr shakes du körde med första tiden eller?

Svar: åh, tack så mycket! :) ja, jag har gått på cambridge (en soppdiet) så jag har bara ätit soppor! :)
Josefine Jonsson

2012-12-16 @ 18:45:16
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Sophie Bergendahl

Riktigt bra jobbat!!

2012-12-16 @ 21:02:42
URL: http://bcntopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0