Tisdag?

Av någon konstig anledning så har jag inte helg nu, i mitt huvud är det nämligen tisdag. Allt blev så konstigt när jag var ledig i 2 dagar och Per var här så då var det helg för mig, men iaf så är en helgdag avklarad och nu väntar bara långpasset imorgon och sen är jag nämligen ledig i 2 dagar till. Har en rätt slapp vecka framför mig nu men sen nästa vecka är det full rulle nästan ända fram till den 28e då jag flyger söderut. Annars då, sitter här med min vattenflaska medans mamma och Urban är på restaurang, yaaay! En vecka till och sen får jag äta middag igen, bara att bita ihop! 
 
Kan säga att det var rätt lugnt ute när jag stod
och väntade på bussen däromkring 06:10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0