Vecka 6 - Resultatet

Nu har sex veckor gått och nu är det dags att börja trappa upp med att få äta en riktigt måltid om dagen. Så ikväll ska jag få äta min första middag på sex veckor, vilket känns jätte konstigt! Har ju inte ätit normalt på ett bra tag så det ska bli jäkligt gott måste jag säga. För att jag inte ska kunna trycka i mig för mycket så kommer jag hädan efter äta på assietter. Nu kommer även viktminskingen gå saktare men nu får jag istället börja träna igen! Det ser jag fram emot! 
 
Vikt: -1,9kg                   (totalt -16,4kg)
Arm: -1cm                    (totalt -4cm)
Midja: -1,5cm               (totalt -9,5cm)
Lår: -2cm                     (totalt -8cm)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad duktig du är!!! kämpa på :)

2012-12-16 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0