Dataförbud

Jag kan ju inte direkt påstå att jag har haft en påfrestande dag - tandläkaren och spalektion. Förutom den vanliga smärtan som kryper sig fram så blev det lite blodbad. Dock var det smärtfritt men var väl inte så kul att ligga och gapa medans man känner att det rinner blod i munnen. Bara att bita ihop! Efter tandis bar det direkt iväg till skolan för att få en ansiktsbehandling m. frans- och brynfärgning. Inte helt fel! Och nu har kommit hem, hoppat i min rosa sparkdräkt, satt upp håret i en slarvig knut, tagit försäljning och service boken och dumpat mig i soffan med lite godis och tycker synd om mig själv. Som rubriken säger så har jag satt datorförbud på mig själv idag, för här måste det pluggas! Så vi får helt enkelt se hur mycket jag orkar mobilblogga, annars vet ni ju vad jag gör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0