Februari 2011


Lekte med sminket en hel del hemma

Provade graffiti lack för första gången

Träffade lilla Nathalie för första gången

Spelade lite match

Rev upp min underläpp lite snyggt

Höll på halka och slå ihjäl mig med mina hela skor,
dem rök i soptunnan direkt efter den där kvällen!

Hade en mysig kväll tillsammans med fina Emmi!

Designprogrammet hade sin årliga modevisning

Hade en rolig kväll tillsammans med laget

Packade väskan och drog iväg till Sundsvall

på MC Donaldscup

När man inte har någon plupp till madrassen så få man lösa det på annat sätt...

Hittade något märkligt på vägen hem från skolan..

Fika tillsammans med Sandra, Elin och Frida

Var på mässan för 'Drömmar och versioner' med skolan

Lyssnade på Blondinbellas föreläsning

Gick på prommis med dogsen

Hade spelkväll tillsammans med ca halva klassen

Eller ska man säga fettokväll?

Var förskyld och fick sitta på bänken

Fick fast lösfransar på mig själv för första gången! (Överlycklig tjej!)

Var på ett års kalas hos Clara bus!

Och på kalas hos farfar

Och så firade vi Sandra som fyllde 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0