Håll ut!

Hallå där mina vänner! Sitter nu hemma hos pappsen där jag kommer befinna mig över natten för att hålla Anna llite sällskap med pappas är borta. Oj, det där lät fasen inte bra. Men ni förstår hur jag menar, haha! Iaf, nu ska jag sätta igång med lite plugg. Nästa prov har vi på torsdag och då är det småföretagande som gäller. Är så grymt skolless men nu har jag bara två lektioner kvar den här veckan varav 1 prov och så ledig imorgon. Kom igen nu Jossan, detta klara du! Dags att plugga!


Bjuder en bild på mig och stor killen!


Kommentarer
Postat av: aagnes

Vill du ha tillgång till en super bra webshop som heter members.com? :)

isf, kika in på min blogg så ser du hur du ska göra :D

kram!

2012-02-28 @ 19:07:22
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0