Jag som ville sova ut...

Godmorgon mina vänner! Jag som ville sova ut idag men tror ni jag fick det, näe... Bill och bull springer runt som galningar i rummet och det är ljusare än ljusast i mitt rum. Trots att jag sover med ögonmask så gick det verkligen inte att somna efter att ögat mött det ljusa ljuset. Jahapp, bara att stiga upp! Ska fixa ordning på rummet nu och sen blir det plugg, all day, all night.

Upptäckte även igår efter Fridas smsat att jag råkat publicera mina projektarbetsbilder. FAN! Dom skulle verkligen inte upp. Skulle spara dom i utkast men måste ha kommit åt spara och publicera knappen. Fan vad sur jag är på mig själv. Aja, lucky you som fick se dom. DET VAR INTE TÄNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0