Sick?

Min morgon var inte rolig för fem öre. Vaknar upp som vanligt och mår helt okej, när jag ska börja sminka mig så total vänder det. Magen kniper och jag börjar må illa som aldrig förr. Börjar svettas och skakar, ta två alvedoner för att lägga mig och sova en stund till. Då börjar jag frysa! Somnar om och sover en halvtimma till, vaknar och mår fortfarande inte bättre. Så det vara bara att skippa skolan. Lägger mig igen och sover tills klockan ringer halv elva. Då var det bara att kliva upp och ta två alvedoner till och göra sig i ordning för jobb. Inte det roligaste att fara att jobba när man inte är pigg, men om man är den enda som kunde jobba och är i behov av pengar så har man inget val. Kändes som jag höll på svimma några gånger men mådde inte illa iaf. Blir en tidig och lugn kväll för mig, har verkligen inte tid att bli sjuk nu...


Kommentarer
Postat av: Victor

Krya på dig!!

2012-02-22 @ 23:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0