Besvikelsen...

Besvikelsen som uppstår efter ha först varit tvungen att gå hem (trodde jag tog en genväg, visade sig att det var en omväg!) och sen när kommer hem och inser att fönstret fortfarande inte är på plats! Blääh, less jag är! Jag vet inte om jag har berättat det för er men för  typ två veckor sedan så skulle vi byta ut mina två fönster och då fann dem nämligen mögel i det ena och då har det varit lite strul om dem har inte satt fast det andra än. Så jag har fått sova i gästrummet nu den senaste veckan och det känns så grymt konstigt att inte kunna vara i sitt egna rum, där man har ALLA sina grejer. Fönstret måste bara in i veckan, annars så... jadu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0