Gårdagens vardagslyx!

Igår på lunchen så lyxade jag och Emmi till det men en liten efterrätt. Glasswienerbröd - Så sjukt gott! Dock orkade ingen av oss äta upp hela då vi blev så grymt mätta. Lite vardagslyx måste man få ha ibland, inte sant? Har ju även världens finaste arbetskamrater och världens finaste handledare på Monki! Kallade idag Emmi  (min handledare) för min lilla mamma då hon var så orolig för mig, om hur jag mådde och så att jag inte hade ont. Hon iaktog mig hela tiden och kollade så jag inte lyfte något för då kom hon springandes! Så söt, du är allt för omtänksam, puss på du! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Goddag! :) Vad har du för planer idag ? :)

KRAM

2012-01-12 @ 13:30:31
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: emmi

haha gullig du är! hoppas vi ses imorgon så jag kan vakta dig lite till ;) puss

2012-01-12 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0