Jag har fan problem!

Gud, jag håller fan på få problem! JAG VILL SHOPPA, SHOPPA, SHOPPA! Blir tokig! Jag vill shoppa så himla mycket men jag har verkligen inte råd men jag har en känsla att jag inte kommer kunna hålla mig hur länge som helst! Har en del jag måste spara till, det är Ikea, det är utlandsresa, det är inrikesresa, det är nya bhar, det är grejer till projektarbete, det är balen, det är studenten, det är nöjen, ny mobil, tv, ny säng, etc. Behöver jag fortsätta?! Hur fan ska detta sluta? :O Glömde säga att det jag bara har hittat ikväll och som jag mer än gärna vill ha med mig hem går på ca 3500... (A)

Kommentarer
Postat av: Bettan

vi får helt enkelt ordna fler fester som du får stå i baren på!

2012-01-23 @ 22:58:40
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0