Kvalitetssäkert!

Kom alldeles precis hem från skolan, vilket även visade sig att det blev en riktigt slapp dag. Började dagen med NK som vanligt och där kom vi in på om könsbyten. Slutade rätt roligt faktiskt! ;) Efter det så fick vårat hantverksprogram på Dragonskolan, det vill säga vi, Stylist med Spa och Frisör ett diplom för att vara kvalitetssäkra program. Utvald från alla program i hela Sverige, den ni! Det firades med tårta för hela slanten från rektorn och sen avslutades dagen med att jag gjorde en ansikstbehandling med frans- och brynfärgning på fröken Liljeström. En helt okej dag i mina ögon, om jag säger så! ;)


Snodde bilden från min kära Emilie


Kommentarer
Postat av: elleys

Härligt, vill också ha tårta!

Har ni alltid sådär mycket tårtor så kommer kan du ju skicka en till mig, haha!

2012-01-30 @ 17:05:12
URL: http://elleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0