Rätt på snoken!

Frida om Ett klick!:
DU SKULLE INTE SHOPPA MER JU! SHOPAHOLIC! JAG SKULLE SÄGA TILL DIG OCH NU GÖR JAG DET!!! DET VAR JU BARA GREJERNA PÅ MONKI!

Emilie om
Ett klick!: jag tror att det är en såndär grej man ska ha i håret för att fylla ut "bollen". Hair donut? :D

Haha, jag älskar att jag blir slagen på näsan på en gång efter mitt lilla internet köp. Det är nämligen så att jag har köpt något som jag verkligen behöver, något som jag behöver till mitt projektarbete. Så min lilla gulle Frida, det är inget onödigt köp. I need this! Har velat ha den länge men har inte haft pengarna men aldrig köpt den men nu behöver jag den som sagt till mitt projektarbetet så snart är den min. Tyvärr är det inte en hair donut som jag sa att jag ville ha i ett tidigare inlägg, den får jag ska införskaffa någon annan gång helt enkelt! Eller varför inte önska i födelsedagspresent? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

hihihi, i know. men fick ju order att säga till(a) hehe. Men så äre, behöver man något så gör man. haha. gulle!

2012-01-23 @ 19:29:17
URL: http://fridadegerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0