Tusen TACK!

Som sagt så hade jag min allra sista praktik dag idag och för att tacka mina fina monkisar så bjöd jag på kladdkala, grädde, cola och massa godis, som tack för dessa hela 8 veckor som jag har varit där. Jag har haft det så sjukt bra Monki, det varit så himla roligt! Har trivts som fisken i vattnet och jag kommer sakna dem! Och ett stort TACK till er, för att ni varit så snälla och tagit hand om mig så bra! Ni är ju världens gulligaste! Fick nämligen ett litet paket idag efter jag slutat och jag höll på dö av glädje när jag kom hem och öppnade det. Då har dom gett mig tröjan som jag själv tänkte köpa! GAAAAAAAH, TACK SÅ HESMKT MYCKET! Blev typ alldeles rörd, ni är ju för fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0