Vilka fransar för ett naturligt resultat?

Anonym om Lurad?:
Jag har en fråga, och du verkar ha koll, om man har ganska små ögon, vilken typ av lösögonfransar skulle du då rekommendera så att det inte ser så onaturligt ut? :)

Svar:
Jag skulle säga att det beror helt på hur långt du har emellan dina ögon och dina ögonbryn. Jag själv har ganska långt mellanrum mellan mina ögon och ögonbryn vilket gör att jag kan ha rätt så långa fransar utan att det ser så himla onaturligt ut. Själva storleken på ögonen spelar absolut ingen roll då du ändå måste klippa till fransarna så dem passar just dina ögon. Men om jag skulle ge ett tips så skulle jag säga ett par kortare fransar (cirka i den längd som du själv har) för att få en så naturlig look. Då får du fylligare fransar med ett naturligt resultat. Sen kan man köpa längre eftersom, jag själv är ju helt förälskad i långa fransar! ;) Men allt är ju en smak sak!

Jag rekommenderar att ni köpa från märket, Fashion Lashes, då dem har alla möjliga olika storlekar och designer men köp då med ett annat lim för limmet som åker med är inget att hänga i granen. Annars så är Depends fransar bra och det limmet som följer med där funkar hur bra som helst. Båda märkerna hittar ni på antingen Kicks eller Åhléns.


Fransar från Fashion Lashes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0